środa, 9 sierpnia 2017

"Alice's adventures in wonderland"; "Alice through the looking glass" | Zesłownikiem.pl



Nie będzie to typowa recenzja, ponieważ nie będzie ona dotyczyła fabuły książek ani nic z tych rzeczy. Skupię się na tym jak zostały wydane. Wcale nie dlatego, że nie przeczytałam nawet jednej do końca, wcale...


Przechodząc do sedna, dzięki uprzejmości  młodziutkiego wydawnictwa Ze Słownikiem dostałam możliwość zapoznania się ich książkami, które wydawane są w języku angielskim i jak sama nazwa wydawnictwa wskazuje - ze słownikiem. Mamy do wyboru przeróżne tytuły. Wybrałam książki, które wydawały mi się najłatwiejszą opcją, i których jeszcze nigdy nie czytałam, nawet w polskiej wersji językowej, czyli "Alice's adventures in wonderland" ( "Alicja w krainie czarów" ) oraz "Alice trough the looking glass" ( "Alicja po drugiej stronie lustra" ). Szczerze mówiąc nawet nie znam treści drugiej części przygód Alicji, a bardzo chciałam poznać. No właśnie, na chęciach się skończyło. Przeczytałam zaledwie połowę pierwszej z nich i bardzo się przy tym wymęczyłam niestety... Na pewno było to spowodowane w jakimś stopniu tym, że mój poziom znajomości języka angielskiego nie jest rewelacyjny, chociaż pewne kochane osóbki twierdzą, że to nie ma z tym wiele wspólnego. Sam język powieści jest trudny, ponieważ została napisana tzw. starą angielszczyzną, co też sprawia nam sporo problemów. Myślę, że rzuciłam się na zbyt głęboką wodę jeśli chodzi o mój pierwszy raz z anglojęzyczną książką i sięgnę po coś prostszego w najbliższym czasie, a potem na pewno wrócę do Alicji!


Jeśli chodzi o samą ideę wydania tych książek według mnie są naprawdę genialne i myślę, że jeśli ktoś już miał styczność z czytaniem powieści po angielsku, przeczytanie takiej książki będzie dla niego nie lada przyjemnością. Jest to także świetny sposób na naukę angielskiego lub po prostu przypomnienie go sobie. Ponadto szata graficzna jest śliczna, taka minimalistyczna. Kolory symbolizują gatunki powieści. Mimo wszystko polecam wam tę alternatywę, a wydawnictwu jeszcze raz bardzo dziękuję za książeczki!:)

      


A jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o wydawnictwie klikajcie w link ↓↓↓
                                                                                                 
                                                                                                        Z E S Ł O W N I K I E M


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz